Érvényesség kezdete: 2019. 09. 01.
Az Angolnyár (a továbbiakban: Mi, Ránk, stb.; az igék és főnevek többes szám első személyű ragozott alakja is az Angolnyárra vontakozik) az Angliában és Wales-ben bejegyzett WH Education Ltd. kereskedelmi neve. Regisztrált cím: 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ. Cégjegyzékszám (Companies House): 11721837.
Honlapunk: https://angolnyar.hu
E-mail címünk: info@angolnyar.hu
Honlapunk használatával, illetve a velünk történő telefonos vagy más kommunikációs csatornán (de értve a közösségi médiát) keresztül történő kapcsolatfelvétellel, illetve bármely szolgáltatásunk megvásárlásával automatikusan elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, és Ügyfelünkké válik.
Amennyiben elfogadja az általunk javasolt tanfolyamo(ka)t és/vagy gyermekét, gondozottját vagy iskolájának diákjait beiratja azokra, illetve számukra megvásárolja bármely szolgáltatásunkat, gyermeke, gondozottja vagy iskolájának érintett diákja(i) automatikusan Ügyfelünkké válik/válnak.
Tanácsadói szolgáltatásaink célja, hogy segítsünk Ügyfeleink nek megtalálni a lehető legjobb nyelvtanfolyamokat az Egyesült Királyság területén, ezáltal lehetővé téve számukra, hogy minőségi oktatási szolgáltatásokat élvezzenek, kulturális élményekhez jussanak, és mindezt biztonságos környezetben tehessék utazásuk alatt. Bár partnereinktől szerződéses jutalékot kapunk, ajánlatainkat függetlenek partnereink befolyásától.
Oktatási tanácsadói szolgáltatásokat nyújtunk Ügyfeleinknek, akik rövidtávú tanulási programokat keresnek az Egyesült Királyság területén.
Ingyenes tanácsadói szolgáltatásokat nyújtunk Ügyfeleinknek angolnyar.hu weboldalunkon, amelyen az általunk ajánlott programokról szóló információkat és általános tanácsokat jelenítünk meg, amelyek az Egyesült Királyság nyelvtanulási célú utazási iparának valamint a magyarországi és egyesült királyságbeli oktatási rendszereinek alapos ismeretén alapszik.
Ezen túl ingyenes, személyre szabott tanácsadói szolgáltatásokat nyújtunk Ügyfeleink részére elektronikus úton (email, közösségi média és más hasonló platformokon keresztül), telekommunikációs eszközök segítégével (telefonon és más hang- és videoátviteli módszerekkel), valamint személyes találkozók során (workshopokon és személyes megbeszéléseken).
Szintén ingyenesen nyújtunk tanácsadói szolgáltatásokat azon Ügyfeleink részére, akik magán- vagy állami pályázatokon szeretnének forrást biztosítani az Egyesült Királyságba tervezett utazásukhoz. Semmilyen támogatást ajánló szervezetet nem képviselünk, és azok döntési mechanizmusaira sem bírunk semmilyen befolyással.
Utazási szolgáltatásaink célja, hogy segítsünk Ügyfeleinknek eljutni az Egyesült Királyságba, ahol a 3.1 pontban leírt módon általunk ajánlott nyelvtanfolyamokon vesznek részt. Nem nyújtunk utazásszervezői szolgáltatásokat, és az általunk ajánlott programok eléréséhez feltétlenül szükséges utazási szolgáltatásokon túli utazási szolgáltatásokat. Az általunk nyújtott utazási szolgáltatások opcionálisak, és nem képezik semmilyen elérhető vagy megvásárolható csomag részét.
Utazási szolgáltatásokat nyújtunk azon Ügyfeleink számára, akik általunk ajánlott programokon vesznek részt, amennyiben a foglalást rajtunk keresztül indítják. Segítünk a közlekedési eszközök, az útvonal és az utazási szolgáltató kiválasztásában hogy Ügyfeleink a lehető legkényelmesebben és legbiztonságosabban érjenek el egyesült királyságbeli célpontjukhoz, és jó ár-érték arányú szolgáltatásokat kapjanak.
Szerződéses partnerként jogosultak vagyunk menetjegyek foglalására és kiadására a Wizzair járataira egyéni utazók és csoportok számára egyaránt.
Repülőjegyeket nem árulunk csomagok részeként: ezek opcionálisan vásárolhatóak meg.
A tőlünk vásárolt repülőjegyek nem visszaválthatóak, nem átruházhatóak, és nem változtathatóak meg.
Fenntartjuk a jogot, hogy repülőjegyeket a légitársaság és más utazási irodák (ide értve az online utazási irodákat is) által ajánlottól eltérő áron forgalmazzuk.
Fenntartjuk a jogot, hogy repülőjegyek foglalásáért kényelmi díjat számítsunk fel Ügyfeleinknek.
Az Egyesült Királyság repülőtereire érkező Ügyfeleink számára transzfer szolgáltatást nyújtunk, hogy segítsünk eljutni az általuk választott nyelvtanfolyam helyszínére.
A transzfer szolgáltatásokat szerződött partnereink nyújtják.
Transzfer szolgáltatásokat nem árulunk csomagok részeként: ezek opcionálisan vásárolhatóak meg.
A tőlünk vásárolt repülőjegyek nem visszaválthatóak, nem átruházhatóak, és nem változtathatóak meg.
Fenntartjuk a jogot, hogy a transzfer szolgáltatást a partnereink és más utazási irodák (ide értve az online utazási irodákat is) által ajánlottól eltérő áron forgalmazzuk.
Fenntartjuk a jogot, hogy a transzfer szolgáltatás foglalásáért kényelmi díjat számítsunk fel Ügyfeleinknek.
Csoportkísérő szolgáltatásunk céljai, hogy azon 8-17 éves kor közötti Ügyfeleink, akik ‘szervezett csoport’ résztvevőjeként utaznak Magyarországból az Egyesült Királyságba, az utat felnőtt kísérővel tehessék meg.
Csoportkísérő szolgáltatást nyújtunk azon ügyfeleinknek, akik ‘szervezett csoport’ résztvevőjeként utaznak bizonyos egyesült királyságbeli nyelvtanfolyamokra.
A csoportkísérő szolgáltatás csak bizonyos, honlapunkon meghirdetett helyszínekre, időpontokra és útvonalakra érhető el olyan Ügyfeleink számára, akik kifejezetten ezen programokra jelentkeznek.
A csoportkísárő szolgáltatás ingyenes.
A csoportvezető képzett, büntetlen előéletű személy, aki magyar és angol nyelven is folyékonyan beszél. A csoportvezető a csoporttal utazik Magyarországról az Egyesült Királyságba, és a kinttartózkodás teljes ideje alatt velük is marad.
Minden igyekezetünkkel azon vagyunk, hogy az elérhető legmagasabb szolgáltatást nyújtsuk Ügyfeleinknek. Partnerintézményeinket és szerződött szolgáltatóinkat nagy körültekintéssel választjuk ki, ezzel is biztosítva, hogy az általunk ajánlott szolgáltatások színvonala magas legyen. Ehhez igénybeveszünk iparági információkat (például a British Counciltól), saját megfigyelési rendszereinket, valamint az Ügyfeleink által adott visszajelzéseket is.
Saját szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszokkal Ügyfeleinkkel közvetelenül egyeztetünk. Amennyiben minden próbálkozásunk ellenére sem sikerül megegyeznünk, azt javasoljuk, forduljanak az English UK-hez, követve az ún. Student Complaints Procedure-t, azaz a diák panasz eljárást.
A partnereink által nyújtott szolgáltatásokban fellépő fennakadásokért, hirtelen minőségbeli változásért és más, a rendszeres ellenőrzések alapján várhatóakkal ellentétes problémákért nem tudunk felelősséget vállalni.
Ügyfeleinknek minden támogatást megadunk, hogy segítsük őket panaszuk megfelelő helyre való eljuttatásában és a probléma mielőbbi megoldásában, azonban a panasz megfogalmazásának és kezelésének felelőssége Ügyfeleinké és partnereinké.
Ügyfeleink árajánlatot kérhetnek az általunk ajánlott illetve nyújtott szolgáltásokra weblapunk Ajánlatkérő űrlapján keresztül, emailben, valamint bármilyen más kommunikációs csatornán.
Ügyfeleink nem kötelesek elfogadni bármilyen általunk nyújtott árajánlatot.
Amennyiben Ügyfelünk úgy dönt, hogy elfogadja az árajánlatot, beiratkozik egy tanfolyamra és/vagy szolgáltatásokat vásárol tőlünk, elérhetővé tesszük számára jelen Általános Szerződési Feltételeket, valemint bármilyen további vonatkozó szerződési feltételt, amelyeket mind mérlegelhet, mielőtt végleg elfogadja az ajánlatot.
Minden szolgáltatási díjat az Angolnyár anyacégének, a WH Education Ltd.-nek kell befizetni angol fontban; ez alól kizárólag azok a támogatott tanfolyamok képeznek kivételt, amelyek esetében a költségviselő kifejezett kívánsága, hogy a vonatkozó díjakat közvetlenül a szolgáltatást nyújtó partnerünknek fizesse meg.
A fizetési határidők végleges árajánlatunkban szerepelnek.
Fenntartjuk a jogot, hogy mérlegeljük a részletfizetés lehetőségének felajánlását.
A teljes részvételi díj esedékes legalább 60 nappal a tanfolyam megkezdése előtt, kivéve, ha ettől eltérően rendelkezünk.
A teljes utazási szolgáltatási díjak esedékessé válnak a foglalás pillanatában, kivéve, ha ettől eltérően rendelkezünk.
‘Szervezett csoportos’ utazás esetén 100 GBP foglalót kérünk.
A rajtunk keresztül foglalt programok és szolgáltatások nem lemondhatóak.
Ugyanakkor mindent megteszünk, hogy alternatív programokat, utazási célt vagy időpontot találjunk, amennyiben Ügyfeleinknek erre van szüksége. Ezen változtatásokat kizárólag a parnereink szerződési feltételeinek függvényében tudunk eszközölni.
A rajtunk keresztül foglalt utazási szolgáltatások nem lemondhatóak, nem átadhatóak, és nem változtathatóak meg.
Ügyfeleinknek lehetősége van a ‘szervezett csoportos’ utazások lemondására, amennyiben az azokhoz kapcsolódó utazási szolgáltatások díja a vártnál jelentősen magasabb. A félreértések elkerülése végett, a ‘jelentősen magasabb’ árakat az eredetileg vártnál legalább 67%-kal magasabb árakra értjük. Ilyen esetekben az Ügyfél jogosult minden addig befizetett díj visszatérítésére, beleértve a foglalót; a foglalás ilyenkor törlésre kerül.
Amennyiben egy rajtunk keresztül foglalt program vagy szolgáltatás általunk vagy partnerünk által kerül törlésre, Ügyfeleink minden addig befizetett díj visszatérítésére jogosultak. További kártérítési igényükről azonban ezúton lemondanak.
Amennyiben ettől eltérően nem nyilatkozunk, az általunk ajánlott nyelvtanfolyamok és utazási szolgáltatások részét nem képezi biztosítás.
Az Ügyfél kizárólagos felelőssége, hogy utazási- és balesetbiztosítást kössön, és hogy még az utazás megkezdése előtt bebizonyítsa Nekünk a biztosítás megkötésének tényét.
Jelen Általános Szerződési Feltételek Anglia és Wales jogszabályai alapján, és azoknak megfelelően írodtak.
Bármilyen vita, amely jelen Általános Szerződési Feltételekhez vagy szolgáltatásainkhoz kapcsolódik (legyenek azok akár szerződés szerinti vagy szerződés nélküliek), Anglia és Wales kizárólagos bírói jogkörébe tartozik.
Jelen Általános Szerződési Feltételek minden, 2019. szeptember 1-je után nyújtott szolgáltatásunkra érvényesek, kivéve, amennyiben a szolgáltatások megrendelésének idején jelen Általános Szerződési Feltételek korábbi változata volt érvényben.
Valid from: 1 Sep 2019
Angonyár (Hereafter referred to as ‘We’, ‘Us’ and ‘Our’) is a trading name of WH Education Ltd., a limited company registered in England and Wales. Registered office address: 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ. Companies House registration number 11721837.
Our website is: https://angolnyar.hu
Our email address is: info@angolnyar.hu
By Using Our website, contacting Us through Our website, via email, telephone, social media or any other similar telecommunications service, or purchasing any service from or through Us, you accept Our Terms and Conditions and become Our Client.
By accepting Our course and/or school recommendations and enrolling your child, ward or students studying at your Institution, or by purchasing any service from or through Us for your child, ward or students studying at your Institution, they automatically accept Our Terms and Conditions and become Our Client.
The aim of Our consultancy services is to help Our Clients find the best possible language courses in the UK, enabling them to benefit from quality education services, gain cultural experiences, and stay in a safe environment while travelling. Whilst we are rewarded by Our partner schools for recommending their services, Our recommendations are never compromised or influenced by the actions or will of Our partner schools.
We provide educational consultancy services to Clients who intend to arrange short-term language studies in the UK.
Free consultancy services are provided to Our Clients through the website angolnyar.hu by means of destinations listings and generic, written advice that is based on Our professional knowledge and experience of the UK language travel industry as well as the UK and Hungarian education systems.
Further free, personalised consultancy services are provided to Our Clients through electronic communication (email, social media and other similar messaging platforms), telecommunication (phone and similar voice and video streaming services), and face-to-face meetings (workshops and one-to-one consultancy meetings).
We also provide free consultancy services to Clients who are seeking to apply for private or public funding for UK-bound study trips. We do not represent any official funding body, and have no influence whatsoever on the decision making processes of any such body.
The aim of Our travel services is to help Our Clients reach their study destinations in the UK when attending courses that we recommend, as described in 3.1. We do not provide any travel services that are not essential to attending courses recommended by Us. Any travel services are provided as an additional service, and no travel services are offered or sold as part of a package.
We provide travel services to Clients who intend to partake in courses recommended by Us, when they initiate the booking through Us. We offer advice in choosing the means of transport, itinerary, and travel provider in order for Our Clients to benefit from comfortable and safe travel to their study destination in the UK while receiving value for money.
We act as ticketing agents for Wizzair, and as such, we are entitled to selling flight tickets on routes operated by Wizzair to individuals as well as groups.
We do not sell airline tickets as part of any packages; these are additional services available to be purchased.
Airline tickets purchased from Us are non-refundable, non-transferable and non-changeable.
We reserve the right to charge a price for airline tickets that is different to the one offered directly by Wizzair or other travel agents, including online travel agents.
We reserve the right to charge a convenience fee for booking airline tickets for Our Clients.
We provide transfer services to individuals and groups travelling within the UK from airports to all study destinations that we recommend.
Transfer services are provided by Our partner companies.
We do not sell such services as part of any packages; these are additional services available to be purchased.
Transfer services purchased from Us are non-refundable, non-transferable and non-changeable.
We reserve the right to charge a price for transfer services that is different to the one offered directly by the service provider or other travel agents, including online travel agents.
We reserve the right to charge a convenience fee for booking transfer services for Our Clients.
The aim of Our group leader services is to ensure that Our Clients aged 8-17 participating in ‘group language travel’ options can travel from Hungary to the UK and stay in the UK with adult supervision.
We provide group leader services to Our Clients who participate in ‘group language travel’ to selected UK destinations.
The group leader service is only available at dates advertised through Our website, and for times and through itineraries that we organise for a group of students travelling together.
The group leader service is free of charge.
The group leader is a trained individual of good character, who is a fluent speaker of both English and Hungarian. The group leader travels with the group from Hungary to the UK, and stays with them throughout their stay in the UK.
We endeavour to provide best-in-industry services to all Our Clients. We choose Our partner institutions and travel service provides with great care, ensuring that the quality of their service remains high at all times. We use data from industry bodies (such as the British Council), as well as Our own means of monitoring and feedback from Our Clients in order to maintain Our intelligence about the service quality of Our partner institutions and travel service providers.
We deal with any complaints about the quality of Our services directly with Our clients. Should we, despite Our best efforts, fail to reach an agreement, we encourage Our Clients to complain to English UK, following their Student Complaints Procedure.
However, we can take no responsibility for any service disruption, sudden change in service quality or any other issues that cannot be anticipated by due monitoring.
Whilst we support Our Clients with making and upholding any complaints against Our partner institutions and travel service providers, the onus of resolving any such complaints is on Our Clients and Our partner institutions and travel service providers.
Clients can request quotes for courses recommended by Us and further services provided or arranged by Us via the quotation form of Our website, email, or any other means of communication.
Clients have no obligation to accept any quotes from Us.
If the Client decides to accept a quote, enrol in a course, and/or purchase services from Us, they will be provided by these general Terms and Conditions, along with any applicable terms and conditions, which they can then review before deciding to accept it.
All fees are payable to WH Education Ltd. in GBP, with the only exception of courses purchased by funded, where the funding body explicitly requires direct payment to the course providers.
Payment deadlines are normally included in Our final quotes.
Installments are available at Our sole discretion.
Full course fee payments are due at least 60 days prior to the commencement of a course, unless otherwise agreed by Us.
Full travel service fees are due at the time of booking, unless otherwise agreed by Us.
We require a deposit payment of 100 GBP when booking ‘group language travel’ services.
Courses and services booked through Us are, by default, non-refundable.
However, We will always do Our utmost to offer alternative courses, destinations or times to better fit our Clients’ needs, should their circumstances change. Such changes can only be accommodated according to Our partner institutions’ terms and conditions.
Travel services booked through Us are non-refundable, non-transferable and non-changeable.
Clients have a right to cancel ‘group language travel’ services if and only if at the announcement of the final travel fees are significantly higher than the estimate provided at the time of booking. For the avoidance of doubt, significant differences are defined as at least 67% increase in total fees. In such case, at the request of the Client, all fees paid to Us, including any deposit payment, is refunded in full, and the booking is cancelled.
In the unlikely event of the cancellation of a programme by Us or our partners, Clients have a right to a full refund of all related fees paid to date. However, Clients hereby renounces any further claims for compensation.
Insurance is not included in courses and travel services recommended by us, unless otherwise indicated.
It is the responsibility of our Clients to arrange suitable medical and travel insurance through third parties, and to prove to Us that they have done so prior to the commencement of their travel.
These General Terms and Conditions are governed by and construed in accordance with the laws of England and Wales.
Any dispute you have which relates to these General Terms and Conditions, or our services (whether it be contractual or non-contractual), will be subject to the exclusive jurisdiction of the courts of England and Wales.
These General Terms and Conditions are valid for all services provided after 1 September 2019, unless such services had been arranged while a previous version of these Terms and Conditions were in effect.
© Angolnyár Nyelvtanulási Tanácsadó Iroda (WH Education Ltd.),
Az Angolnyár® az Angliában és Wales-ben bejegyzett WH Education Ltd. védjegyoldalom alatt álló kereskedelmi neve.
Regisztrált cím: 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ | Cégjegyzékszám (Companies House): 11721837.
Mindent megteszünk, hogy a honlapunkon található információk pontosak lehetnek, de az esetleges hibákért nem vállalunk felelősséget.